نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3905
-
الف
+

علیرضا خمسه خطاب به مخاطبان آی فیلم 2 : به همه فارسی زبان ها سلام می کنم و آرزوی شادی و بهروزی برایشان دارم

«علیرضا خمسه» بازیگر نامدار ایرانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 از عشق خود به فارسی زبانان دنیا سخن گفت.

بازیگری در سینما را با فلم «مرگ یزدگرد» آغاز کرد.بعد از چندین تجربه در سال 1367خورشیدی با سریال «هوشیار و بیدار» به شهرت رسید و با فلم «آپارتمان شماره 13» در سال 1370 خورشیدی از جشنواره جهانی فلم پیونگ یانگ کوریا ، جایزه بهترین بازیگر را کسب نمود. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی و همچنین پانتومیم از فرانسه است و اکنون به حیث بازیگر، کمیدین، کارگردان و گرداننده فعالیت می کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «علیرضا خمسه» هنرپیشه محبوب ایرانی که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 ، وی را با کرکتر «بابا پنجعلی» مجموعه سریال های «پایتخت» می شناسند ، در حاشیه مراسم بزرگداشت «فردوس کاویانی» با خبرنگار آی فیلم 2 گفت و گویی داشته است.

 «علیرضا خمسه» در خصوص آقای کاویانی گفت: آقای کاویانی یکی از بزرگترین کمیدین های عصر ما است و به خاطر عشقی که به تیاتر داشت همیشه معتقد بود از تیاتر برآمده و به آن هنر تعلق دارد . به خاطر همین موضوع ، زیاد در دنیای تصویر مصروف نمی شد.

وی در ادامه افزود: البته که وی در دنیای تصویر نیز آثار بسیار ارزشمندی را بر جای گذاشته که از جمله آن ها می توان به فلم سینمایی «اجاره نشین ها» و سریال «همسران» اشاره کرد.

وی با ابراز خوشحالی از این که مخاطبان فارسی زبان افغانستان و ایران از بازی وی در سریال های «پایتخت» استقبال کرده اند، گفت: با توجه به این که «خشایار الوند» نویسنده این سریال سال گذشته از دنیا رفت و ما عزادار شدیم هنوز نمی دانم که آیا عوامل این پروژه می توانند روحیه طنز را دوباره به دست آورند یا خیر؟

 «علیرضا خمسه» در پایان خطاب به مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 گفت: من یکی از عاشقان زبان فارسی هستم و به همین دلیل به کشورهای مختلف دنیا سفر می کنم و با زبان فارسی به اجرای نمایش می پردازم. از همینجا به همه فارسی زبان ها سلام می کنم و آرزوی شادی و بهروزی برای ایشان دارم.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

علیرضا خمسه به «چارلی در تهران» پیوست

خداحافظی باباپنجعلی از «پایتخت»/ مهران احمدی دوباره بازمی‌گردد

م ح

نظر شما
ارسال نظر